hallolars.reismee.nl

vertreken wat moet ik mee nemen?

hoi mensen

Laughing

vandaag is het zo ver ik ga vertrekken en wel naar Amerika toch echt vet he.

Cool

dus ik ging met de trein naar Schiphol en raad een wie ik daar tegen kwam ik Patrick stoof de mol van 2011 van het programma Wie is de mol ? dus ik meteen een handtekening vragen en hij zij dus oké. ik maar zoeken en zoeken na 10 min zoeken papier gevonden. nou ik ben dus bij Schiphol aan gekomen en dan zegt zoon gast van de politie of zo dat ik mee moet komen. ik dacht dus wat is dit nou. blijkbaar deed ik verdacht ?. dus mijn tas door zoon apparaat blijkbaar was die gast een beetje dronken dus ik liep daar maar gewoon weg. Verder ging alles goed tot dat ik bij die poort je weet wel zoon raar ding ging hij ineens piepen ik dacht wat nu weer.

blijkbaar mag je geen metaal bestek meenemen op vakantie ik dus denken het mag niet gekker worden. Daarna kon ik gewoon het vliegtuig in stappen daar was ik wel blij mee he : ) dat was het voor vandaag tot morgen. gr Lars

Wink

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!